Intrebari frecvente

Cum ajung

1. Cum ajung la Centrul de Conferințe Crystal Palace Ballrooms?
R: Adresa Centrului este: Calea Rahovei nr.198 A, Bucureşti, Sector 5.
Metrou în apropiere: Staţia Piaţa Unirii, apoi 3 staţii cu tramvaiul (23, 32) sau cu autobuzul (117, 173).

Voucher

2. Cum se poate folosi Voucherul primit la Conferinţă?
R: Voucherul cadou are valoarea de 100 lei. Poate fi folosit pentru a achiziționa (plătind doar diferența – daca e cazul) cărțile: Protocoale de diagnostic și tratament în Pediatrie – 2017, sau Esenţialul în Pediatrie, ed. a IV-a. Cele două carți se vor lansa în cadrul Conferinței. Voucherul este valabil doar pe perioada Conferinței.
Nota: Voucherul nu poate fi schimbat în bani, iar dacă este folosit parțial nu se oferă rest.

Plăţi şi eliberare facturi

3. Pot plăti prin mandat poștal?
R: Nu. Poșta Română anonimizează tranzacțiile, fapt ce îngreunează identificarea plătitorului.

4. Cum primesc factura proformă?
R: După completarea formularului de înscriere veţi primi prin e-mail factura proformă. Va rugam verificaţi şi folderele Spam/Junk.
Factura proformă, primită prin e-mail, se poate printa din orice browser (Chrome, Firefox, Internet Explorer) sau client de e-mail (Outlook, Thunderbird etc.).
În cazul în care sistemul va emite (automat) o  factură cu date parțial incomplete în secțiunea “suma”, vă rugăm să mai completați o dată formularul de înscriere.
Dupa achitarea facturii proforme, se va emite automat factura fiscală și va fi trimisă pe email beneficiarului după ce plata se evidențiază în banca.

5. Pot achita taxa de înscriere pe loc?
R: Da. Se poate achita taxa de înscriere şi în timpul evenimentului, însă prioritate în primirea materialelor conferinţei au persoanele care s-au înscris înainte de eveniment. Înscrieri se vor face în primele două zile ale conferinţei (joi si vineri).

6. Se poate elibera factură fiscală în timpul evenimentului?
R: Da. Pentru a menţine la standarde înalte calitatea şi evidenţa documentelor emise luând în considerare numărul mare de participanţi, facturile se vor elibera în cursul zile de vineri.

7. Ce date sunt necesare pentru eliberarea facturii fiscale şi cum se pot transmite în timpul evenimentului?
R: Datele necesare pentru eliberarea facturii fiscale sunt:
     • date firmă: Denumire firmă/ Centru medical, Nr. Registru Comerţului, CUI/CIF, Localitate, Judeţ, Cont IBAN, Nume Bancă
     • date participant: nume participant, CNP, valoarea exactă a taxei platite (Lei), modalitate de plată (OP/chitanta), telefon, adresa e-mail.

Transmitere date*:
     • pe mail, la adresa info@cnped.ro, subject/titlu mail ”Factura CNPed 2017 – Nume si prenume participant”, sau
depunere formular completat la secretariatul Conferinţei – Înscrieri pe loc. Formularele (print) pentru completare se vor regăsi tot la Secretariat.

*Rugăm notarea completă a tuturor datelor, respectiv textul scris lizibil pentru a evita întârzierea inutilă datorată corespondenţelor trimise cu scop de lămurire.

8. În ce loc se încasează plăţi pentru abonamentul la Revista Romana de Pediatrie sau la revistele societatilor medicale – în timpul conferinţei?
R: Punct de încasare taxe – la secretariat, etajul 1, spatiul destinat Înscrierilor pe loc. În timpul evenimentului, costul (redus 50%) pentru abonament este de doar 90 Lei.
Note: Reducerea este valabilă doar pe durata desfășurării conferinței.

9. Persoanele care achită taxa de inscriere în timpul conferinţei primesc certificat cu credite EMC?
R: Da.

10. Se poate restitui taxa, daca nu mai pot participa?
R: Taxa de inscriere nu poate fi restituita, din motive obiective, indiferent de cauza pentru care nu puteţi participa la lucrările Conferinţei. Aşadar, vă rugăm să efectuaţi plata doar dacă sunteţi sigur că puteţi fi prezenţi la eveniment.

Certificat cu credite  EMC

11. Când se acordă diplomele cu credite EMC?
R: Sambata, 8 aprilie 2017, conform programului conferinţei.

12. Cum intru în posesia diplomei cu credite EMC, dacă nu pot veni în ultima zi la conferinţă?
R: Există două variante:

  1. Diploma poate fi ridicată la eveniment  de o  altă  persoană,  în  numele  dvs.
  2. Diploma se trimite prin email (artwork) sau prin curier cu plata la destinaţie. Expedierea diplomei se face în urma unei solicitări scrise pe email către organizator, în săptămâna imediat următoare după eveniment, (detaliile despre această solicitare vor fi comunicate ulterior pe site, în secţiunea “Info post-eveniment”.

Solicitarile pentru expedierea diplomelor se pot trimite către organizator în termen de maxim 30 de zile de la incheierea conferinţei.