Intrebari frecvente

Plăţi şi eliberare facturi

1. Pot plăti prin mandat poștal?
R: Nu. Poșta Română anonimizează tranzacțiile, fapt ce îngreunează identificarea plătitorului.

2. Cum primesc factura proformă?
R: După completarea formularului de înscriere veţi primi prin e-mail factura proformă. Va rugam verificaţi şi folderele Spam/Junk.
Factura proformă, primită prin e-mail, se poate printa din orice browser (Chrome, Firefox, Internet Explorer) sau client de e-mail (Outlook, Thunderbird etc.).
Dupa achitarea facturii proforme, se va emite automat factura fiscală și va fi trimisă pe email beneficiarului după ce plata se evidențiază în banca.

3. Pot achita taxa de înscriere pe loc?
R: Da. Se poate achita taxa de înscriere până la începerea Conferinței, însă prioritate în primirea materialelor conferinţei au persoanele care s-au înscris înainte de eveniment. Înscrieri se vor face în prima zi a conferinţei, până la începerea lucrărilor.

4. Se poate elibera factură fiscală în timpul evenimentului?
R: Da.

5. Ce date sunt necesare pentru eliberarea facturii fiscale şi cum se pot transmite în timpul evenimentului?
R: Datele necesare pentru eliberarea facturii fiscale sunt:
     • date firmă: Denumire firmă/ Centru medical, Nr. Registru Comerţului, CUI/CIF, Localitate, Judeţ, Cont IBAN, Nume Bancă
     • date participant: nume participant, CNP, valoarea exactă a taxei platite (Lei), modalitate de plată (OP/chitanta), telefon, adresa e-mail.

Transmitere date*:
• pe mail, la adresa info@cnped.ro, subject/titlu mail ”Factura CNPed 2019 – Nume si prenume participant”, sau
• depunere formular completat la secretariatul Conferinţei – Înscrieri pe loc. Formularele (print) pentru completare se vor regăsi tot la Secretariat.

*Rugăm notarea completă a tuturor datelor, respectiv textul scris lizibil pentru a evita întârzierea inutilă datorată corespondenţelor trimise cu scop de lămurire.

6. În ce loc se încasează plăţi pentru abonamentul la Revista Romana de Pediatrie sau la revistele societatilor medicale – în timpul conferinţei?
R: Punct de încasare taxe – la secretariat, spatiul destinat Înscrierilor pe loc.

7. Persoanele care achită taxa de inscriere în timpul conferinţei primesc certificat cu credite EMC?
R: Da, dacă se înregistrează în perioada recomandată.

8. Se poate restitui taxa, dacă nu mai pot participa?
R: Taxa de înscriere nu poate fi restituită, din motive obiective, indiferent de cauza pentru care nu puteţi participa la lucrările Conferinţei. Aşadar, vă rugăm să efectuaţi plata doar dacă sunteţi sigur că puteţi fi prezenţi la eveniment.

Certificat cu credite  EMC

9. Când se acordă diplomele cu credite EMC?
R: Sambata, 6 aprilie 2018, conform programului conferinţei.

10. Cum intru în posesia diplomei cu credite EMC, dacă nu pot veni în ultima zi la conferinţă?
R: Există două variante:

  1. Diploma poate fi ridicată la eveniment  de o  altă  persoană,  în  numele  dvs.
  2. Diploma se trimite prin email (artwork) sau prin curier cu plata la destinaţie. Expedierea diplomei se face în urma unei solicitări scrise pe email către organizator, în săptămâna imediat următoare după eveniment, (detaliile despre această solicitare vor fi comunicate ulterior pe site, în secţiunea “Info post-eveniment”.

Solicitarile pentru expedierea diplomelor se pot trimite către organizator în termen de maxim 30 de zile de la încheierea conferinţei.