Intrebari frecvente

Participare

1. Cum ajung la Crystal Palace Ballrooms?
R: Adresa locaţiei este: Calea Rahovei nr.198 A, Bucureşti, Sector 5. Metrou în apropiere: Staţia Piaţa Unirii, iar ulterior se parcurge o distanţă de aproximativ 3-4 staţii cu tramvaiul. Ratb: Autobuze: 117, 173, Tramvai: 23,32.

Plăţi şi eliberare facturi

2. Cum primesc factura proformă?
R: După completarea formularului de înscriere veţi primi prin e-mail factura proformă. Dacă nu o primiţi, vă rugăm să verificaţi şi folderele Spam/Junk.
Dacă în factura proformă nu apare suma de plată (sistemul foloseşte cursul de schimb oficial al BNR şi din cauza unor erori de preluare pot apărea anomalii) vă rugăm să completaţi din nou formularul de înscriere.
După achitarea facturii proforme sistemul va emite factura fiscală imediat ce plata va apărea în bancă şi veţi primi prin e-mail factura.

3. Pot achita taxa de înscriere pe loc?
R: Sigur că da! Se poate achita taxa de înscriere şi în timpul evenimentului, însă prioritate în primirea materialelor conferinţei au persoanele care s-au înscris înainte de eveniment. Înscrieri se vor face în primele două zile ale conferinţei (joi şi vineri).

4. Se poate elibera factură fiscală în timpul evenimentului?
R: Nu! Pentru a menţine la standarde înalte calitatea şi evidenţa documentelor emise luând în considerare numărul mare de participanţi, facturile se vor trimite pe mail în săptămâna următoare după conferinţă.

5. Ce date sunt necesare pentru eliberarea facturii fiscale şi cum se pot transmite în timpul evenimentului?
R: Datele necesare pentru eliberarea facturii fiscale sunt:

  • date firmă: Denumire firmă/ Centru medical, Nr. Registru Comerţului, CUI/CIF, Localitate, Judeţ, Con IBAN, Nume Bancă
  • date participant : nume participant, CNP, valoarea exactă a taxei platite (Lei), modalitate de plată (OP/chitanta), telefon, adresa e-mail.

Transmitere date*:

  • pe mail, la adresa info@cnped.ro, subject/titlu mail ”Factura CNPed2016 – Nume si prenume participant”, sau
  • depunere formular completat la secretariatul Conferinţei – Înscrieri pe loc. Formularele (print) pentru completare se vor regăsi tot la Secretariat.

*Rugăm notarea completă a tuturor datelor, respectiv textul scris lizibil pentru a evita întârzierea inutilă datorată corespondenţelor trimise cu scop de lămurire.

6. Se poate plăti cu cardul la eveniment?
R: Nu! Sumele se achită doar prin sistemul depunere numerar şi în moneda Lei, cf. curs valutar (euro) din ziua respectivă.

7. În ce loc se încasează plăţi pentru abonamentul la Revista Romana de Pediatrie/ respectiv la alte reviste medicale – în timpul conferinţei?
R: Abonamentele se pot face doar Vineri şi Sâmbătă. Punct de încasare taxe – la secretariat, etajul 1, spaţiul destinat Înscrierilor pe loc. În timpul evenimentului, costul (redus) pentru abonament este 90 Lei.

8. Persoanele care achită taxa de inscriere în timpul conferinţei primesc certificat cu credite EMC?
R: Sigur că da!

9. Restituirea taxei de înscriere
R: IMPORTANT! Taxa de participare nu se restituie, indiferent de motivul pentru care nu puteţi participa la lucrările Conferinţei. Aşadar, vă rugăm să efectuaţi plata doar dacă sunteţi sigur că puteţi fi prezenţi la eveniment.

Certificat cu credite  EMC

9. Când se acordă diplomele cu credite EMC?
R: Sâmbătă, 2 aprilie, conform programului conferinţei.

10. Cum intru în posesia diplomei cu credite EMC, dacă nu pot veni în ultima zi la conferinţă?
R: Există două variante:

  1. Diploma poate fi ridicată la eveniment  de o  altă  persoană,  în  numele  dvs.
  2. Diploma se trimite pe email (pdf)/ prin curier cu plata la destinaţie. Expedierea diplomei se face în urma unei solicitări scrise pe email către organizator, în săptămâna imediat următoare după eveniment. (detaliile despre această solicitare vor fi comunicate ulterior pe site, în secţiunea “Info post-eveniment”.

Solicitarile pentru expedierea diplomelor se pot trimite către organizator în termen de maxim 30 de zile de la desfăşurarea conferinţei.